Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2008

shave cream


Η ζωή (μου) είναι σκατά χωρίς κρέμες για το ξύριζμα. Κρέμες για το ξύριζμα με πινέλο. Πολλές. Όσο πΧιο πολλές μπορούν να ικανοποιούν την πλεονεξία, τη μονομανία και την αρωματοδΓιαστροφή μου. Ποτέ δεν έχω αρκετές κρέμες, για να νιώσω πλήρης ως άνθρωπος. Τις κοιτάω παραταγμένες και στοιβαγμένες. Άλλες σε μπολάκια, άλλες σε σκληρή μορφή μορφή σαπουνιού. Άλλες σε σωληνάρΓιο. Μία κρέμα σε σωληνάρΓιο δεν είχα καταφέρει να βρω στην Ελλάδα, κι αυτό με πλημμύριζε δυστυχία. Ήταν ένα κρυφό αγκάθι στo γίγνεσθαί μου. Δεν το μολογούσα, αλλά μού ροκάνιζε το είναι. Τις προάλλες, σκέφτηκα ότι, αφού η λεγάμενη κρέμα ξυρίζματος είναι προελεύσεως γερμανικής, θα είχε νόημα να ενεργοποιοήσω τον φίλο, που μου γνώρισε ο συνΊκτερος Νa Chaud. Τον Κώστα Χατζηζαμάνη. Ώρες μετά την παραγγελιά, που του έκαμα με email, ο Κώστας αγόρασε την κρέμα (ευχαριστώου!), και μου έστειλε και το σχετικό πειστήρΓιο. Τη φωτό που κρεμάω εδώ.
Είναι πολύτιμο να έχεις φίλους, τελικά. Αν μη τι άλλο, σου αγοράζουν τις κρέμες που σου λείπουν. Σου γεμίζουν τα κενά τής ψυχής.


Γιάννης Ίκτερος

updater20noe08: ήρθαν. γαμούν. μοσχοβολούν. that is what creams are for. for shaving. not for eating.

20 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο τίτλος έπρεπε να είναι "save cream".

haxou aka joy! είπε...

(...τελικά, έχει και τα θετικά του να είσαι αξούριστου)

John G. Simandiras είπε...

μα τι μαλάκας είμαι! γιατί δεν σας παράγγειλα, γιώργο και χαρά, να γράψετε εσείς το ποστ; ποτέ δεν είναι αργά. να σας πω: γιατί δεν το δΓιασκευάζετε;

Ανώνυμος είπε...

Ήξερα τις δΓιασκευές τραγουδΓιών και τις δΓιασκευές θεατρικών έργων. ΔΓιασκευή σε blog post θα ήταν όντως κάτι πρωτότυπο!

John G. Simandiras είπε...

μη μασάς. ούτε εσύ ούτε η χαξού έχετε πρόβλημα originality.

Ανώνυμος είπε...

Χα, χα, χα(ξου).
What about δΓιαστροφή σε blog?
Αντί για δΓιασκεΒή?

John G. Simandiras είπε...

πόση παραπάνω δΓιαστροφή, ρε δανάη;

Ανώνυμος είπε...

Είναι πολύτιμο να έχεις φίλους, τελικά. Αν μη τι άλλο, σου αδειάζουν τις κρέμες που είχες. Ισχύει κι αυτό.

Σκίζει η φωτοσκηνοθεσία!

John G. Simandiras είπε...

τι λες, ρε σο; συγκλονίστηκα τώρα. σου έχει συμβεί; είσαι παθούσα; are you experienced?

Ντη είπε...

Ya,εγώ να σου ετοιμάσω μια κρέμα nutricia?Χρόνια δοκιμασμένη..από τα βρεφικά θα έλεγα(και το λέω).Ή μήπως είμαι εκτός θέματος?

John G. Simandiras είπε...

αρκεί να κάνει αφρό, ντη.

Ανώνυμος είπε...

αφρό δεν ξέρω; νόστιμη είναι,μμμμμ,cant.

Ντη είπε...

αφρό?μόνο όταν βγει από το στομάχι δια της εμετικής μεθόδου.συμφωνώ οτι είναι νοστιμότατη και το σίγουρο είναι ότι έχει ενυδατικές ιδιότητες.

Erwtas Stomaxhs είπε...

Για βρέφη ποιες κρέμες προτείνετε στην Ελλάδα; Έχω ακούσει ότι όλες είναι πίτα στην ζάχαρη! Αίσχος!

haxou aka joy! είπε...

Γλυκέ, νέε μπαμπουλίκο, Χατζηζαμάν-φου, ίσως θα έπρεπε για το μωρουλίνι σου να δοκιμάσεις το παλιό καλό άνθος αραβοσίτου που φτιάχνεται με σπιτικό γάλα.
Κλασική και αξεπέραστη αξία, βέβαια, είναι το βυζί της μαμάς.

John G. Simandiras είπε...

μα, ασφαλώς: το λένε, το έχω ακούσει. πΧοιο; το εξής:

όπΧοια παιδΓιά θηλάζουν
βγαίνουν πΧιο τρυφερά
πΧιο κοινωνικά
πΧιο κανονικά...

John G. Simandiras είπε...

χαξού! πώς σού φαίνεται ένα καλλυντικάδικο με καλλυντικά από ανθρώπινο γάλα(wow);

haxou aka joy! είπε...

Και το λένε, αγαπητέ μου Γιάννη, και ισχύει: ο θηλασμός ηρεμεί και ολοκληρώνει συναισθηματικά. (Τυχεροί, λοιπόν, όσοι θήλασαν, αλλά και όσοι εξακολουθούν να θηλάζουν, χαχαχα...)
Όσο για το μαγαζί, διαφωνώ: το μητρικό γάλα δεν είναι για εκμετάλλευση. Ας το χαίρονται δωρεάν τα μικρά και μεγάλα βρέφη.

Erwtas Stomaxhs είπε...

ρε παιδιά ρε παιδιά! εννοείται ότι προς το παρόν τρώει από το τζιτζί το βρέφος, αλλά μετά το τζιτζί, εκεί στους έξι/εφτά μήνες έρχεται και η κρέμα, σήμερα διάβασα ότι στις νεστλέ βρήκανε μελαμίνη μέσα! Αίσχος ρε γαμώτο! που πάει αυτή η κοινωνία;

χαξού καλή η ιδέα για το άνθος!

John G. Simandiras είπε...

άντε, ρε ζαμάνη και χαξού: πάλι ιδέες για διηγηματάκια και άλλα γραφτά σάς έδωσα.