Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2008

κιτρινιζμένοι στίχοι

ΚΙΤΡΙΝΙΖΜΕΝΟΙ από την πολυκαιρία. Και σε λίγο, και από την ικτεροσύνη.
Σκαλίζω παλιά (εικοσαετίας και βάλε) χαρτούρα, για να βρω στίχουζ μου, για το νέο α(πο)τύχημα των Ίκτερων. Τουζ βρίσκω. Τους έχω κιόλας στείλει στον Να Σο, για έγκριση, γαμώ τη συνοδικότητα και το πνεύμα συνεργασίαζ μας. Πέφτω πάνω και σε ένα ξεχαζμένο από θεούς, δαίμονες και ανθρώπους (ακόμη κι από μένα τον ίδΓιο) ποιηματάρΓιο. Όταν το έγραψα, δεν υπήρχαν μπλογκ. Τώρα που υπάρχουν, η μοίρα τού γράφει να γίνει ποστ. Που δημοσΧιεύεται μισό-μισό. Εδώ και στο www.diamonds958fm.net.
Λ Η Θ Η

Αν τουζ νεκρούς κανένας δεν ξεχνά,

τότε γιατ’ είναι μόνοι;

Μόνοι στα κρύα μνήματα,

χωμένοι μες στο χώμα.

συνεχίζεται στο www.diamonds958fm.net

3 σχόλια:

Ντη είπε...

Ας φτύσω τον κόρφο μου,φτού φτού φτού....α πα πά...(που λένε και στο χωριό και στην πόλη μου)............................................................



(η συνέχεια της κομμεντχιάζ μου στο www.diamonds958fm.net)

haxou aka joy! είπε...

Στους Ίκτερους θα σχολιάσω και ανάλογα με το μπλογκ.
Τα σχ-ά-λια θα είναι ΚΙΤΡΙΝΑ.
Σχαλιάζω λοιπόν:

Α. ΣΗΜΑΝΤΗΡΑ ΘΑ ΣΕ ΚΑΡΦΩΣΩ ΣΤΟ ΣΤΕΛΙΟ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΝΑ ΔΕΙ ΤΙ ΣΟΪ ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΙΕΣ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΟΛΟ ΕΓΩ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΘΑΝΑΤΟΥΣ.

Β. ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΗΡΘΕ ΝΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΡΙΣΑΓΙΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ.

Tertuliano Máximo Afonso είπε...

Αν η μισή σου ποίηση βρίσκεται Για Νι εδω πέρα, η άλλη μισή στην ΠΑ.ΟΙ.ΔΓΙΑ. βρίσκεται.