Τρίτη 24 Ιουνίου 2008

ΧΑΣΑΜΕ


Χάσαμε ΙΚΤΕΡΟ στην περιοχή του διαδικτύου.
Ακούει στο όνομα Να Σο, έχει χρώμα κίτρινο και το δεξί του μάτι τρέχει στον κατήφορο.
Είναι καλός Ίκτερος και μας λείπει.
Προσφέρεται αμοιβή 0,03 λεπτά του ευρώ, ακριβώς.
Όποιος τον βρει, παρακαλούμε να του δώσει επειγόντως ένα κρύο λουκάνικο και να μας ειδοποιήσει με sms, ως εξής:
στην αρχή τού SMS γράφετε 958 - μετά πατάτε ένα κενό - συντάσσετε το SMS - τέλος, αποστέλλετε στο 54160,
* από Δευτέρα έως Πέμπτη και ώρες 00.05 έως 1.00 π.μ.


11 σχόλια:

Μουσικό Σχολείο Βέροιας είπε...

Κι όμως τον βρήκα. Στο προχθεσινό Close Air Festival του Μύλου, την ώρα που φωτογράφιζα τον είδα μέσα από το φακό της μηχανή, κάπου κοντά στο μπασίστα των Jane Doe. Έτρεχε σαν σφουγγαροελάφι αλλά καθότι κίτρινος αμέσως άστραψε στο μάτι μου το αριστερό. Μέχρι να αφήσω τη μηχανή είχε εξαφανιστεί πίσω από τη ντραμς. Πάντως το είπα αμέσως στην db που ήταν παραδίπλα και εκείνη χωρίς αργοπορία έστειλε sms στο γνωστό 54160 (η ώρα ήταν ακριβώς 00.12). Απάντησε δεν εδόθη ποτέ! Μάλλον δεν τον γουστάρουν εκεί ή έφταιγε η έλλειψη λουκάνικου!
Αν τον ξαναδώ να περνάει μέσα από το blog μου ή αλλού στο διαδίκτυο αποφάσισα να μην στείλω sms ποτέ σε αυτό το ηλίθιο νούμερο! Απλά θα χρησιμοποιήσω το 45άρι μου και θα του ανάψω μια κίτρινη σφαίρα στο... δεξί μάτι!

Ντη είπε...

..Κάπως έτσι είναι!Όπως τα λέει ο freerider.Να πάρει!Να μην έχουμε λουκάνικο!Και για αυτό φταίει αυτός στην είσοδο του without air festival,που ενώ με είδε να μασουλάω ένα λουκάνικο,μόλις είχα ξεκινήσει να το τρώω,μου είπε"όχι δεσποινίς μου,τα λουκάνικα όξω από την παράγκα,θα το φάτε και μετά θα μπείτε"."Αρκετααα ρε..."είπα..και το έδωσα σε ένα σκυλάκι που προσπαθούσε να χαζέψει από έξω τους 22 puppies.
Έτσι μας ξέφυγε..όχι το σκυλάκι καλέ...το λουκάνικο και cat epektasi ο Νάσος.
Όσο για το sms το έστειλα ναι,αλλά μετά συνειδητοποιήσα οτι η IQ δεν συνεργάζεται με το 54160(χαζονούμερο)!

haxou aka joy! είπε...

χαχαχα!!!
...εσείς οι δύο (ναι, για σας τους δυο παραπάνω μιλάω) είστε χειρότεροι από μένα...
άλλος έχει τον ίκτερο, κι άλλος τη χάρη...

Tertuliano Máximo Afonso είπε...

Διευκρινιστική ερώτηση προς τους άτυχους ιδιοκτήτες οι οποίοι έχασαν το αγαπημένο τους κατοικίδιο:

Αν ο Να Σο βρει τον εαυτό του, θα πάρει την αμοιβή των 0,03 ευρών;

haxou aka joy! είπε...

Τυχοδιώκτη Να Σο, η ερώτησή σου με φέρνει σε δύσκολη θέση, αλλά -καθώς εγώ σου υπαγορεύω τα σχόλιά σου- προφανώς θέλω να με φέρνω σε δύσκολη θέση.
Αφού, λοιπόν, πληκτρολόγησες την υπαγορευμένη ερώτησή μου, τώρα σου υπαγορεύω να πληκτρολογήσεις και την απάντησή μου, για να μάθουμε όλοι ΞΕΚΑΘΑΡΑ τι θα γίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση.
Ήμουν αρκετά σαφής;

Leigh-Cheri είπε...

Χαχαχα!!!
Τι σαχλαμάρια είστε όλα ρε?
Λοιπόν. Εγώ, αν και αντιικτεροφάν, μόλις αγόρασα μία πετσέτα ικτεροσφουγγαράκη θαλάσσης. Θα γράψω πάνω "WANTED" και θα την απλώσουμε στην παραλία.Είμαι σίγουρη ότι θα τσιμπήσει αμέσως και θα εμφανιστεί από μόνος του:-P
Οπότε, έτερε αντιικτεροφάν freerider, τα 0,03 ευρώ θα τα μοιραστούμε οι δυο μας. (Το 'λυσα το πρόβλημά μου)
Αλλά το 45άρι σου να το μαζέψεις. Άσε το δεξί μάτι του ικτερουλιάνου να τρέχει στον κατήφορο. Τι σε χαλάει; Είμαστε υπέρ των τρεχτών.

Μουσικό Σχολείο Βέροιας είπε...

Ήταν σχεδόν σίγουρο ότι δεν θα έκανε κακό το 45άρι αφού είναι νεροπίστολο, μιας και δηλώνω ανέκαθεν αντιπολεμιστής και αντιικτεροφάν. Απλά θα τον τρομάξω με το νερό στο μάτι!
Ωραία η ιδέα με την πετσέτα. Δέχεσαι να μου την πουλήσεις (αμέσως μετά που θα παραδοθεί ο ικετερουλιάνος) στο ποσό των 0,015 ευρώ που θα έχω ήδη από την αμοιβή;
Αν γίνει αυτό το όνειρό μου πραγματικότητα θα ξαπλώνω σε μια συλλεκτική αντιικτεροφανσφουγγαροπετσέτα και θα αφήνω τον ήλιο να πετάει τα χρυσά του κέρματα στην πλάτη μου (προσπάθησα εδώ να αντιγράψω λίγα στοιχεία από την ποιητικότητα του άλλου ίκτερου, you know)!

Tertuliano Máximo Afonso είπε...

Χα Ξου, δυστυχώς δύο ολόκληρα εικοσιτετράωρα εις μάτην (του δεξιού ασφαλώς που τρέχει στον κατήφορο) προσπαθώ να καταφέρω να σου υπαγορεύσω έστω και μια πρόταση για να μου απαντήσεις στο ερώτημά μου. Τελικώς, αναγκάστηκα να αποδεχτώ την ανικανό'ητά μου να το πράξω και έτσι το ερώτημα του αν ο Να Σο βρει τον εαυτό του τότε θα πάρει ή όχι την αμοιβή των 0,03 ευρών έχει ήδη αναχθεί για μένα σε ένα από τα θεμελιωδή και αναπάντητα ερωτήματα της ζωής (της δασκάλας της χοντρής ως γνωστόν)

Leigh-Cheri είπε...

Ωραία, freerider, δέχομαι. Άλλωστε, είχα αρχίσει ν' αγχώνομαι για το πώς θα μοιράσουμε τα 0,03 ευρώ αφού δεν υπάρχει κέρμα των 0,015.

Κι εσύ ικτερομπόντι λοστ, μη μασάς, όπου δεις την πετσέτα σου βούτα! Θα τον βρεις τον εαυτό σου μια χαρά! Χεχεχε!

Leigh-Cheri είπε...

Μμμμ...άντε θα σου βάλω κι ένα λουκάνικο στην πετσέτα για πΧιο δελεαστικό. Αν και, ως τώρα, το μόνο που 'χω βρει στις παραλίες είναι "ολόφρεσκος, ζεστός ο λουκουμάς, παρακαλώ!"

haxou aka joy! είπε...

Τυχοδιωκτικό λοστ ικτερομπόντι, μπράβο σου που πληκτρολόγησες ΑΚΡΙΒΩΣ όσα σου υπαγόρευσα.
Γκουντ μπόντυ, γκουντ μπόντυ!

Η δασκάλα η ΖΩΗ είναι κι αυτή απαρηγόρητη σαν εμένα. Έχει μάλιστα διοργανώσει συναυλίες στο χώρο του σχολείου, ψάχνοντας απεγνωσμένα κι αυτή για τον Νάσωτο υιό. ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ!

Leigh Cheri και Freerider, αν τελικά τα καταφέρετε με την πετσέτα και το λουκουμά, η αμοιβή είναι ΟΟΟΟΟΟΛΗΗΗΗ δική σας. Μαζί με την απερίγραπτη ευγνωμοσύνη μας. (...αν και κάτι μου λέει ότι δε θέλετε να βρεθεί ο Ίκτερος...)