Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2007

Ένα νέο τραγούδι και έτσι και λίγο και καλά

Σήμερα ξαφνικά μου ήρθε στο μυαλό η μικρούλα μου η ανηψούλα η Έμπνευση -η εγγονούλα της θχειας μου της Έμπνευσης- και έγραψα έναν τίτλο για ένα κολοσσιαίο μελλοντικό τραγούδι των Ίκτερων. Θα είναι ένα ορχηστρικό τραγούδι -και τα ορχηστρικά, τραγούδια χωρίς στίχους δεν είναι και αυτά;- στο οποίο ένα από τα χιλιάδες παγκοζμίου φήμης γρούπγια τα οποία επιθυμούν διακαώς μια συνεργασία με τους Ίκτερους θα βάλει την μουσική.
Ο μεγαλειώδης τίτλος του τραγουδιού θα είναι:
"Η Καρένινα δεν υπάρχει πχια, την πάτησε το τρένο". Η πρώτη ιδέα είναι να συνοδεύεται από μια σκοτεινή, αγχωτική και ολίγον τι πεσιμιστική μουσική. Τώρα τι είδος ακριβώς μουσική θα είναι, είμαι ακόμη στην αναζήτηση αυτού. Το σίγουρο είναι όμως εκτός από όλα τα άλλα το τραγούδι θα είναι "και έτσι". Ειρήσθω εν παρόδω το "και έτσι" είναι ένα βασικό και θεμελιώδες συστατικό όλων των τραγουδιών των Ίκτερων. Παρολαυτά αν και πολλές να γράψαμε τραγούδια που να είναι "και έτσι" ακόμη δεν έχουμε καταφέρει να φτιάξουμε ένα τραγούδι που εκτός από αυτό να είναι επίσης "και καλά". Που θα πάει όμως; Σύντομα θα τα καταφέρουμε. Άλλωστε, το μέλλον ανήκει στους Ίκτερους!

Να Σο Ίκτερος

12 σχόλια:

Tertuliano Máximo Afonso είπε...

Σκέφτομαι επίσης να γράψω και έναν τίτλο στη μνήμη του ισπανού αρχιτέκτονα Gaudi αλλά και προς τιμή του Κενυάτη μαραθωνοδρόμου που έτρεχε πριν μερικές μέρες τον μαραθώνιο στην Αθήνα που θα λέει:

"Απόψε κάνεις μπαμ, σε πάτησε το τραμ".

ΝαΣο Ίκτερος

Ανώνυμος είπε...

Γουστάρωωω το μαύρο χιούμορ!
Καραμπινάτο σουξέ θα γίνει το "Απόψε κάνεις μπαμ,σε πάτησε το τραμ".

John G. Simandiras είπε...

έκτοτε, προσέχω πού τρέχω.

γιάννης ίκτερος

ίκτε-ροκ: το είδος τού ροκ, που παίζουν οι ίκτεροι

γεια σου, να σο με τα ωραία σου. γαμώ τα σόγια έχεις. μπορώ να γνωρίσω την ανιπσούλα σου και τη θΧεια σου;

haxou aka joy! είπε...

Ήδη μου ρχονται ιδέες για το βίντεοκλιπ.

Ενδεχομένως την Άννα Καρένινα και καλά, να την υποδυθεί στο βίντεοκλιπ η Ashley Blue.

Και το τρένο που θα την α-πατά δε θα ναι τρένο, αλλά κάτι άλλο, ένα σύμβολο κι έτσι.

Μουσικό Σχολείο Βέροιας είπε...

Προτείνω ένα στίχο που μου βγήκε από το Καρένινα like:
1.
Αννούλα του χιονιά
ο μήνας έχει εννιά
μη μπλέξεις τα σχοινιά
γιατί σε λέν Καρένινα
Να Να Να Να ννννννννννα!!!!

2.
Αννα έρχεται το τραμ
όταν βγεις απ' το χαμάμ
για να μην κάνεις μπαμ
κάνε καλύτερα σαρδάαααααμ!
Να Να Να Να ννννννννννα!!!!

Δεν συνεχίζω γιατί η σημερινοχθεσινή πανσέληνος είναι
πολύ ύπουλη αν σκεφτείς Ικτερικά...

John G. Simandiras είπε...

simeon,

είσαι ίκτερος, χωρίζ να το κσέρεις --το ξέρεις;

γσ

Tertuliano Máximo Afonso είπε...

ικτε-ροκ;

Ρε ΄συ Για Νι το 'ψαχνα και το βρήκες! Για αυτό συνεργάζομαι μαζί σου.

Όμως να αφήσεις ήσυχη την ανηψούλα μου, εντάξει; Ξέρω εγώ εσύ πως την κοιτάς... Δεν σου φτάνει η θχεια μου η Έμπνευση -που έχει και το ζουμί- που το ξέρω καλά ότι καθημερινά σε επισκέπτεται;

Χα ξου τι ιδέες είναι αυτές που κατεβάζεις; Βίντεο κλιπ με την Ashley; Γαμάτο! Συμφωνώ.

Όχι simeon συνέχισε, συνέχισε! Όπως φαίνεται κολλήσες κανονικά την ικτεροασθένεια.
Είσαι δηλαδήζ έναζ δικόζ μαζ!

Να Να Να Να ννννννννννα Σο Ίκτερος

Ανώνυμος είπε...

Οι εμπνεύσεις σας είναι τρομερές!Μου επιτρέπετε να προτείνω και ένα άλλο τραγουδάκι?
Θα λέγεται "οίκτ-ερως".θα έχει ως θέμα του έναν έρωτα που θα στηρίζεται στον οίκτο.Η μήπως σε έναν σφοδρό έρωτα χωρίς οίκτο,withoυt showing mercy?Και εννοείται πως θα είναι μπαλαντοειδές.Λοιπόν?

haxou aka joy! είπε...

Εγώ, Ντινιώ, μέσα είμαι! Μια μπαλάντα ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να υπάρχει στο σιντί.

(Αν και με τέτοιου υψηλού εpeeπέδου pee-ητικές εμπνεύσεις που βλέπω Να Να Να Να νννννννα έχουμε οι περισσότεροι, θα ταίριαζε πιο πολύ το νέο τραγουδάκι να ονομάζεται "ίκτ-ουρος" και ο νοών νοείτω.)

Α! Να Σο και Για Ν, να μην ξεχάσω το πιο ωραίο! Πρέπει να αποφασίσετε ποιος θα περάσει από οντισιον την Ashley, για να πάρει τον ρόλο.

Μουσικό Σχολείο Βέροιας είπε...

Η ικτεροασθένειά μου με οδήγησε στον να νιώθω πιο ίκτεροζ κι από τους Κινέζους. Και όλο σιγοτραγουδάω ικτε-ροκ στη δουλειά...

Tertuliano Máximo Afonso είπε...

Ντη, αν και ακόμη δεν το έχουμε δείξει τόσο οι μπαλάντες και τα ερωτικά είναι από τα δυνατά μας σημεία. Σκεφτόμαστε μάλιστα να βγάλουμε δίσκο με αποκλειστική θεματική τον έρωτα. Εν καιρώ θα ανακοινώσουμε περισσότερες λεπτομέρειες.
Πάντως ο "Οίκτ-ερως" αποτελλεί κορυφαία έμπνευση! Θα το χρησιμοποιήσουμε.

Χα Ξου είναι δεδομένο ότι την Ashley θα την περνούσαμε και οι δύο ταυτοχρόνως από οντισιόν. Όμως έχω αρχίσει να αλλάζω γνώμη για την συμμετοχή της στο βίντεο κλιπ μας. Είδα ένα βίντεο όπου μου την έσπασε λιγάκι και από 'μένα τρώει κόκκινη κάρτα.

http://www.wewin.com/Ashley-blue.aspx

Εναλλακτικά σκέφτομαι να πάρουμε την Wifey να παίξει στο βίντεο.
Για Νι συμφωνείς;


Simeon αγόρι μου!
δικέ μου!
Μα εσύ είσαι πιο Ίκτερος και από Ίκτερος!
Τι γαμάτο προπαγανδιστικό ικτερικό αβατάρι είναι αυτό;

Μα ποιο γκρουπ αλήθχεια έχει τέτχοιους φαν, ε;

Να Σο Ίκτερος

Ανώνυμος είπε...

Θενκς guys για την αποδοχή και των δικών μου ιδεών.
Χα,ωραίο το ίκτ-ουρος(για υγρά βράδγια).Απλώς το "οίκτ-ερως" θα δίνει βάρος στο συναίσθημα..και το Ίκτ-ουρος θα δίνει βάρος στην πράξη!Σούπερ!